31 października 2012

This is Halloween!!

This is Halloween
Halloween
Halloween^^

Aj, jak ja wielbię i wprost kocham Halloween^^
Co roczne przebieranki, strojenie domu, "wycinanie" dyni...:) Ale niestety, moje Halloween w tym roku ograniczy się do maratonu filmowego i ewentualnego mhhhrocznego makijażu, który i tak tylko po domku będę nosić...Ta.... To właśnie jedna z tych rzeczy, która zostałą zakłócona przez dzidziusia, ale nie ma tego złego i na następny rok malucha też przebiorę:D

Stworzymy mniejszą wersję rodziny Addamsów^^





Tęsknie za bajką w tej wersji rysunkowej^^ Pamiętam, jak byłam mała i z mniejszymi sąsiadkami oglądałyśmy to namiętnie i do tej pory nawet pamiętam kilka odcinków^^


But....

Kilka strasznych inspiracji^^













Duży by tu tego, ale je też muszę się na cos zdecydować:) I tak sobie myślę, żę w tym roku będzie moja ulubienica, czyli Gnijąca Panna Młoda^^ Bo przecież ja sama niedługo (może XD) ową Panną Młodą zostanę:)

Of course, obowiązkowa dynia^^ Gdzie, tak nawiasem mówiąc w Polkowicach nie mogę dostać pięknej i dorodnej dyni, tylko, jakieś śmierdzące i zielone!!!
Przecież nie będę specjalnie do Lubina, czy Głogowa jechać.....Chociaż...Przecież to moje święto, więc nie może zabraknąc dyni:)











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz